poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Spanking i władza - czyli słów kilka o Pani


Za sznurki pociąga Pani. Po prostu Pani. Spanking i władza. Ona decyduje o tym co znajduje się na blogu i wszystko zanim wyląduje tutaj przechodzi przez Jej ręce. Ja jestem Jej „nikim”, więc ten blog też jest Jej własnością.


Niedawno odkryłem, że pisanie dla kogoś sprawia mi ogromną przyjemność. Pani jednak pozwoliła mi podzielić się moimi wynurzeniami z szerszym gronem i efektem tego jest ten blog. Pani nie kontaktuje się z nikim przez tę stronę.

Na blogu pojawi się też prawdopodobnie dokumentacja kilku zadań od Pani, jeżeli tylko taka będzie Jej wola. Kocha spanking, więc miłośnikom obitych tyłków i spuchniętych jąder pewnie się to spodoba.

Wszelkie pytania można zgłaszać na adres uległego: letmebeyournobody@gmail.com

Na powyższy adres mogą też pisać ulegli prosząc o kontakt z Panią. Jeżeli się spodobacie, to może dostąpicie udziału w radości, którą mam ze służenia Pani.

1 komentarz:

  1. Sprawdzam, czy można dodawać komentarze.Twoja Pani

    OdpowiedzUsuń